خطیب جمعه بخش بهمن:

دستاورد‌های انقلاب برای نسل جوان و نوجوان باید بازگو شود 

حجت الاسلام علیزاده گفت: با هجمه‌هایی که امروز دشمنان به انقلاب ما وارد می‌کنند، بیان دستاورد‌های انقلاب برای نسل جوان و نوجوان ما لازم است.

حجت الاسلام علیزاده؛ امام جمعه بخش بهمن گفت: انقلاب ما با همه فراز و نشیب‌هایی همچون جنگ، تحریم، کودتاه و فتنه، دستاور‌های مهمی داشته است که باید مورد توجه قرار بگیرد و یکی از مهمترین آن‌ها، استقلال سیاسی است.

او افزود: استقلال سیاسی یعنی وابستگی نداشتن به بیگانگان و بدون شک جمهوری اسلامی، امروز مستقل‌ترین کشوری است که برای منافع ملی خود بدون دخالت دیگران تصمیم می‌گیرد.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه به عصبانیت و واکنش غرب به پیشرفت‌های خیره کننده ایران در هوا فضا اشاره کرد و گفت: پرتاپ موفق ۳ ماهواره ایرانی با ماهواره بر سیمرغ موجب تحیر و عصبانیت غرب شده است.

امام جمعه بخش بهمن بیان کرد: برای آمریکا و کشور‌های غربی حصول ایران به این پیشرفت‌ها با وجود تحریم وتهدید‌ها، سخت و سنگین است، چراکه حاوی این پیام مهم و راهبردی است که می‌توان هم استقلال سیاسی داشت و هم به آمریکا و غرب وابسته نبود.

او افزود: اگر باور کنیم که میتوانیم، می‌توان از کسی حراس نداشته باشیم و در همه زمینه‌ها پیشرفت خیره کننده داشته باشیم.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنانش به حضور پرشور جوانان ونوجوانان دراعتکاف اشاره کرد و بیان داشت: حضور نوجوانان و جوانان در اعتکاف نشان از فطرت پاک نسل جوان ونوجوان است.
 
خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند، اما بنابر آمار‌ها امسال نزدیک به یک میلیون نفر در اعتکاف شرکت کردند، آماری که افزایش ۳۵ در صدی داشته است.


علیزاده امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: اینگونه نیست که نسل جدید با مسائل و موضوعات دینی بیگانه باشد و طبیعتا با حضور این تعداد از دانش آموزان، برنامه‌ها به فراهم سازی زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای کاهش آسیب‌ها و تقویت نقاط قوت و ارتقا سطح نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.